I had a dream

God dag kjære lesere! I dag sov jeg helt til halv 1 på dagen! Jeg sov så godt og drømte, ja hva skal jeg si, mange drømmer i én drøm. Med andre ord, det var veldig spennende. Så hver gang jeg holdt på å våkne, tvang jeg meg selv til å sovne igjen for å se hvordan alt endte! Haha, høres nok helt merkelig ut men det er slik jeg kan forklare det på best mulig måte. Det var som om jeg lagde en hel action film med bare personer som betyr noe for meg eller har hatt en innvirkning på livet mitt. Jeg husker overraskende mange drømmer, men når jeg spør andre om deres drøm så får jeg bare: drømmer aldri jeg.. Pleier dere å huske drømmene deres?

Ønsker dere en herlig onsdag! Senere i dag skal jeg være støttekontakt, og vi skal da lage pepperkaker!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg