Tilbake til en aktiv hverdag

Hei dere <3

Jeg har hatt fri fra jobb i dag, så jeg har benyttet dagen til storhandel av husholdnings ting og begynt å rydde litt oppe i 2 etasje. Som dere vet så bruker jeg ikke etasjen over til noe annet enn rot og oppbevaring. Men nå tenkte jeg å bruke det ene rommet til å lage ett eget rom til Kira! Men tror ikke jeg blir ferdig i dag. Kommer selvfølgelig blogg om det når jeg er ferdig! Hun røyter noe forferdelig i det siste, så jeg håper at om hun får ett eget rom oppe med myk seng, noen leker og tyggebein så kan hun kose seg der og jeg kan holde stuen fri for hår litt lenger enn 1 time! Jeg har såpass liten leilighet/hus, at jeg må utnytte den plassen jeg har best mulig!
Og så har jeg vært på agilitybanen på Avaldsnes med Kira, hvor både jeg og hunden fikk øke pulsen litt. Kira blir bare flinkere og flinkere, og jeg håper på at vi kan gå inn i det nye året med masse konkurranser og treninger.
Senere i kveld skal jeg på Zumba med mamma. Så jeg ligger ikke på latsiden selv om jeg har fri. Jeg kan ikke huske sist jeg var på Zumba. Shape har fått en ny mannlig danseinstruktør, som visstnok skal være veldig flink! Så dette blir spennende!

Svarene fra spørsmålsrunden kommer litt senere i kveld <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg