Lørdagen !

God kveld dere <3

Jeg og Andreas sitter og ser på Åndenes Makt i kveld. Jeg tror på gjenferd og spøkelser, så jeg klarer å følge med samtidig som jeg skriver blogg. Andreas derimot, CandyCrush er myyye mer spennende! Vi har egentlig glodd på tv i hele dag, og spist pizza og drukket mye brus. Typisk dagen-derpå søndag! Vi var ute i går, og hadde det veldig gøy. Nå sier jeg snart god natt, og i morgen tenkte jeg å svare på spørsmålene dere har stilt meg. Så om det er flere spørsmål dere har til meg, så er det “siste” sjanse nå <3

Kira koser seg i armkroken!

Bilder fra gårsdagens sprell!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg