Spørsmål, spørsmål <3

God morgen! Der er nok ikke mange av dere som er våkne nå, men jeg tenkte bare å skrive ett kjapt “go’måren” innlegg før jeg gikk på jobb.
Jeg har lyst å ha en spørsmålsrunde for dere lesere, og da trenger jeg flere spørsmål! Jeg lager en spørsmålsrunde enkelt og greit for å forbedre bloggen min. Så det trenger ikke være spørsmål du stiller en gang. Det kan være ris/ros, tips, råd, ønske osv. Er det noe du vil jeg skal skrive mer om? Nå har du sjansen!

Med det ønsker jeg dere en super duper lørdag <3

2 kommentarer
    1. Kjempe fin blogg! 😀
      Kan du ha videoblogg? ( f.eks Sminkevideo)
      Ditt største ønske?
      Favoritt mat?
      Favoritt filmer?
      En perfekt date?
      Hvor ser du deg selv om 5 år?
      Gleder du deg til jul?
      Julegaveønsker?
      Hvem er forbildet ditt?
      Hva pleier du og drikke når du skal ut?
      Gleder meg til svar! 😀

    2. Sivilstatus? Kan du ver frekk mot andre? hva synst du o ditt utsende 1-10.hvor mye veier du eller bmi? Hvor mye sminke bruker til vanligt? Er du e usikker eller sikker person?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg