Starten på en fullkommen helg <3

Hei kjære lesere! I natt har jeg hatt overnattingsbesøk av Lisa. Vi la oss ikke før veldig sent, og det blir jo alltid til at vi ligger en god stund og prater om alt og ingenting før vi legger oss til å sove. Vi var som sagt på V.I.P kveld på oasen i går. Jeg håpet på å finne de siste julepresangene, men alt jeg kjøpte var en ny jakke fra Vero Moda. Skal vise dere den litt senere, den er kjempefin! Det er uansett snart Nattåpent igjen, så jeg gikk ikke glipp av så mye..

Off, det er helt forferdelig å sitte å skrive i dag. Jeg vet ikke hvorfor, men det høyre øye mitt klør og tårene renner og gjør hele synet mitt tåkete. Mulig det er allergien, men bare på ett øye?

Akkurat nå sitter jeg hos foreldrene mine og skriver på pcen her. Dere merker kanskje hvordan innleggene forandres ettersom hvor og hva jeg skriver på. I det siste har jeg brukt mobil, siden jeg ikke lenger har pc. Jeg ønsker meg en ny, og skal sannsynligvis kjøpe meg en etter nyttår. Imens får jeg smøre meg med tålmodighet og gjøre det beste ut av det.

Jeg har på følelsen av at dette kommer til å bli en kjempefin helg! Planene for denne fredagen er å komme meg på trening og ta en god treningsøkt på tredemølla og litt styrketrening. Så er det dusj, og mulig jeg tar ett par minutter i solarium. Deilig å ligge der og drømme om sommer og varme, mens det er grått og trist ute. Så er det kveldsvakt i hjemmetjenesten, så denne dagen kommer til å gå utrolig fort. I morgen er det dagvakt på jobb og så er det muligens ut på kvelden med venner! 

Kos dere denne fredagen! <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg