Hemmelighetsfull

Heija bloggen!!

Jippi, i dag er det V.I.P kveld på oasen! Masse tilbud! Da kan jeg prøve å få de siste julegavene i boks, så trenger jeg ikke tenke mer på det. I dag holder jeg også på med noe jeg aldri har gjort før. Det er egentlig ganske flaut at jeg aldri har prøvd meg på det jeg skal holde på med i nesten hele dag. Kommer selvfølgelig innlegg om hva det er når det er ferdig! Og det lukter veldig godt <3

Nå er “tingen” på “venting”, så da får jeg gjøre noe fornuftig imens jeg venter. Støvsuge for eksempel. Hunden min røyter noe forferdelig i det siste! Jeg fant ut at jeg måtte sette henne ute litt mens jeg holder på inne i huset, noe jeg selvfølgelig får utrolig dårlig samvittighet av! Jeg har også lovet Andreas å lage grøt til han kommer etter jobb. Jeg klarte å svi den i går, så får se hvordan jeg takler det i dag. Jeg er elendig på kjøkkenet!!

Vi blogges senere! Husmor pliktene kaller <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg