Date med kjerringa <3

Hei dere! Jeg tror jammen jeg blir ferdig med julepresangene i år også. Nå har jeg kun ett par igjen så er den juleforberedelsen unnagjort. Jeg og Lisa fikk handlet inn mange julepresanger i går. Tror Lisa har en salgs makt over meg når jeg skal ut å handle. Jeg er mer den typen som står og vurderer om jeg har råd, selv om jeg likte den genseren utrolig godt! Lisa er mer sånn; ja, kjøp den da om du likte den så godt! Det er alltid den setningen som gjør at jeg kommer hjem – stort sett ganske blakk.

I tillegg til shopping bestilte vi oss en Tiddelibom på Dolly. Jeg tror de fleste kunne høre hvor vi befant oss for å si det sånn. Det blir alltid over gjennomsnittet mye latterkrampe når vi har vært lenge borte fra hverandre. Bildene taler egentlig for seg selv.

Lisa skulle egentlig sove hos meg i natt, men jeg fikk tilbud om å jobbe på helseekspressen i dag. Og det ville jeg jo! Dermed måtte jeg stå tidlig opp og derfor ingen overnatting. Men vi koste oss likevel med Disney på kvelden. Kan ikke huske at "Frost" var så morsom! Skulle ønske jeg fant ut hvordan jeg la ut videoer på bloggen. Snapchat var flittig i bruk da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg