Nytt design

Slik ble da resultatet til det nye bloggdesignet mitt. Må si jeg ble veldig fornøyd! Trodde ikke jeg skulle falle på lilla, føler den fargen fort kan bli litt glorete. Men her passet den inn perfekt! Minner om jul, men samtidig er det ett design jeg kan bruke generelt også. Eller hva mener dere? Julekulene på headeren min var egentlig mørkeblå, men med litt redigering og tilpasning, så endte de opp lilla. Nå kan jeg gå mot juletider, med en blogg som står i stil!

Si meg gjerne hva du synes <3

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg