Kreativ

Hei på dere! Motsetning til sist natt så sov jeg utrolig godt! Ingen kjempe slanger  som lurte i døråpningen og skulle spise meg..

Nå er jeg akkurat ferdig med dagens planer og gjøremål. Så nå lurte jeg på om jeg skulle prøve å lage ett nytt design på bloggen. Jeg vil ha ett vintertema, med ett snev av jul. Siden jeg elsker vinter. Og jul! Jeg sitter hos foreldrene mine, siden jeg enda ikke har skaffet meg pc enda. Forhåpentligvis klarer jeg å spare til en etter jul. Har dere noen tips til nytt design?
Føler meg skikkelig kreativ i det siste. Jeg vil virkelig ha alt som har hengt over hodet på meg unnagjort før året er omme.

I kveld skal jeg være med Lisa på juleshopping. Jeg er ferdig med ett par pakker men har fortsatt noen igjen. Jeg vil helst bli ferdig med innkjøpene innen desember. Så kan jeg bruke desember på det som er virkelig gøy! Å pakke inn gavene! Og bake kakemenn og ikke minst, pynte til jul!

Jeg har fått inn litt spørsmål til spørrerunden jeg har på lur, men vil gjerne ha inn flere spørsmål! Så jeg utsetter svarene noen dager til. Håper det er greit <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg