Jommen sa jeg smør

Nei vet dere hva.. Jeg hadde endelig tatt meg i sammen og fått ræva mi opp fra den nedsunkne sofaen og endelig kommet meg på trening igjen. Etter en halv time kjenner jeg at jeg begynner å svette. Rart, aldri svettet på trening før!? Neida, men dette var ikke vanlig svetting, det var kaldsvetting. Jeg tenkte at det ikke var noe mer å tenke på og fortsatte styrketreningen. Men, er det to av meg i speilet? Jeg begynte å svimle og jo hardere jeg trente jo mer begynte jeg å svette og fryse. Trodde nesten jeg skulle gå i gulvet når som helst. Jeg måtte rett og slett gi meg og gå ut av treningstimen.. Jeg kan garantere at det er på grunn av alt snopet jeg har trykket i tryne den siste tiden. Det er det som er farlig på denne tiden av året. Snart jul, og noen av oss har trøbbel med å henge med på treningsplanen. Det er mye kosligere å sitte med hue nedi godteskålen etter juleshopping med venninner og julebaking med familien. Fra nå av tar vi treningen veeeldig sakte men sikkert opp igjen.

Jaja, så ble det ikke noe særlig trening på meg i dag. Men da kan jeg nyte den nedsunkne sofaen i kveld likevel! Tross alt, så har jeg fått unnagjort en god del av det som stod på “gjørelisten” min.
Jeg har hatt Playboy litt inne i dag også. Han og Kira begynner å komme godt overens. Playboy får slappe av i buret til Kira og Kira får smake på gulroten til Playboy.

Jeg har til og med laget meg skikkelig middag i dag. Fiskegrateng! Med smør..

Det blir nok ikke mer blogging fra meg i kveld. Så jeg vil bare ønske dere en god natt! Jeg skal sette på en film før jeg tar kveld. Natta <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg