Movietime

Dette har vært en fin søndag! Jeg kom akkurat hjem fra kinoen, og skal bare slappe litt av på benken før jeg tar kveld. “Dum og Dummere 2” var morsom, akkurat som jeg hadde regnet med. Ikke alle er like god til å spille dum som Jim Carrey!

Helt normalt .. Andreas koser seg med slikkepinne!

Vi måtte selvfølgelig stoppe for at Andreas skulle vaske skatten sin. Hadde jeg hatt den type bil hadde jeg vasket den hver dag!

Ønsker dere alle en god natt! Klar for ny uke i morgen! Natta <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg