Finaly sober! Eh?

Jippi! Min første edruhelg på lenge! Off, overskriften setter meg nok i ett veldig dårlig lys nå.. det høres nesten ut som jeg drikker litt mer enn oversnittet, men det er ikke så gale som det høres ut! Planen var faktisk at jeg skulle ut, jeg hadde kledd meg og gjort meg klar. Men så var jeg egentlig ikke så gira likevel så istedenfor koste jeg og Ann Kristin oss med film, snop og kjøretur rundt i byn for å “sjekke” livet. Vassendgutane var å spilte i Haugesund i går, noe jeg ikke var klar over før i går kveld. Og siden jeg ikke hadde fikset billetter så var det like greit å holde seg edru. Det var kjekt å se Ann Kristin igjen! Vi har ikke hatt særlig kontakt i det siste, så det var koslig å bli “gjenforent”. Vi var heldige og fikk kjøre bmwen til Andreas mens han var ute og koste seg. Vi hentet ham senere på kvelden og jeg angrer meg i hjel på at vi ikke filmet eller tok noen bilder.. Vi klarte ikke slutte å flire, og Ann Kristin har nok aldri vært så sjokket før helt til hun møtte Andreas i går kveld. Jeg fant ett perfekt sitat som beskriver hvordan han er når han har fått litt voksen drikk i kroppen:

“Jeg var så full, at jeg var overbevist om at jeg var edru!”

Jeg vil også presisere at vi måtte skifte både laken og sengklær og re opp sengen med puter og teppe før han kunne legge seg. Snakker om service! Ikke alle har to jenter som står på for å re opp sengen sin klokken 3 på natta!

Jeg la meg ikke før klokken 6 i dag tidlig, så det er egentlig litt utrolig at våknet etter kun 5 timer med søvn og jeg er lys våken, mye energi og har gjort alle “pliktene” mine for dagen. I kveld skal jeg på kino for å se “Dum og Dummere 2”. Andreas syntes visst den passet så bra til meg.. Det blir nok koslig <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg