Hodnafjellet

God morgen! Jeg og Ellen Elise var på tur i går opp til Hodnafjellet i Tysvær. Jeg skulle egentlig lage ett innlegg om det i går, men så ble jeg så dårlig og slakk at jeg tok kvelden ganske så tidlig. Jeg vet ikke hva det var, det kom ganske plutselig og i dag er jeg god igjen! Jeg fikk heller ikke gå på den fredagsdansen jeg ville på.. er ikke det typisk!?

Som sagt, vi to gikk en lengre tur med hundene våre i går. Opp til Hodnafjellet som ligger i Tysvær, nærmere Sundfør. Turen tok ca. 40.min én vei. Det blåste kraftig helt oppe på toppen. Men Ellen Elise hadde visst opplevd verre der oppe. Verre? Jeg blåste jo nesten vekk! Med tanke på at det er ganske bratt ned ved kanten på fjellet så ville ikke jeg vært der når det blåste som verst. Hønemora i meg kom frem da Kira begynte å valse på kanten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg