Gitar Venninnene

Nå er jeg snart klar for å innta scenen med gitaren i armene! Neida, men joda. Jeg og Tina har sittet hos meg i kveld og øvd oss på grep og små sanger på gitar. Jeg kunne litt grep fra da jeg gikk på ungdomsskolen, men det er lenge siden jeg satt slik og øvde meg på å spille. Vi har blitt veldig flinke og kan “Se min kjole” ganske utenat nå! Kan vi oppnå dette på en kveld, tenk hva vi kan klare på en uke! Øvelse gjør mester! Vi avsluttet med pizza til kveldsmat, vel fortjent!

Jeg lånte gitaren til Andreas, så han tok turen innom med den tidligere i kveld. Og som vanlig, rett på sofaen for å ta en hvil! Klarer jeg å la ham ligge i fred? Nah..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg