Torsdags planer

God morgen alle sammen! Guri, i natt drømte jeg at jeg var gravid!! Tro ikke jeg bråvåknet for å se om jeg fortsatt hadde en stor kul på magen. Godt det bare var en drøm..

I dag skal jeg prøve å komme meg på trening igjen. Jeg har vært litt.. sløv i det siste. Og kl.5 skal jeg og Tina øve oss på gitar! Hun har til og med kjøpt seg en ny gitar, noe jeg også vil ha, men i mens får jeg låne Andreas sin. Min gitar har en sprekk i, emh, "kassen"(?), så den er jo helt ubrukelig.
I mellomtiden får jeg rydde på plass tingene jeg satt igjen med etter bruktmarkedet. Jeg fikk jo solgt en del, men så innså jeg ikke hvor mye jeg egentlig hadde med meg før jeg så denne haugen her.

Jeg får sette i gang! Vi blogges senere! Vil dere ha mine førjulstips til å komme i julestemning? Følg med da vet du <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg