Happy birthday <3

Først av alt vil jeg gratulere min kjære mamma med dagen! Jeg kom akkurat fra familieselskap hvor vi fikk servert hjemmelaget pizza og kaker. Kira fikk til og med pynte seg med sløyfe. Nå sitter jeg god og mett og venter på at kveldsvakten i hjemmetjenesten skal begynne.

Vil minne dere på spørsmålsrunden jeg kjører i gang nå. Om det er tema dere vil jeg skal skrive om, fortelle, vise, forklare eller annet jeg bare skal skrive mer om… Jeg vil ha mange spørsmål, så er bare til å skrike ut flest mulig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg