Spørsmål?

God dag lesere! Nok en fin start på den nye uken. Jeg ser det er populært med såkalte spørsmålsrunder på blogger rundt omkring og lurte litt på om jeg skulle prøve det samme. Så om det er noe dere lesere lurer på, eller tema dere vil jeg skal skrive om så legg igjen en kommentar her eller send meg en melding. Jeg svarer ikke på for nærgående eller useriøse spørsmål som ikke angår andre enn meg og meg selv alene. Bare ærlig sagt, privatliv kalles det! Men er alltid kjekt med nye utfordringer!

Kvelden min består av å spise god mat med tente lys og film på tv. Og så skal jeg begynne med å pakke inn de første julegavene! Jeg er jammen tidlig i år, føler jeg. Har ingen planer om å få tidspress i år. I år skal julen være godt planlagt fra min side!

1 kommentar
    1. Blir det noen nye shoots på deg fremover? Kommer du med idèene selv eller får du også forslag fra fotograf? Er det noen type shoots du kunne tenke deg å gjøre i fremtiden? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg