"Edru"helg

Min edruhelg ble ikke så veldig edru likevel. Sånn går det når man har så svakt hjerte at man bare ikke kan si nei! Men det er som jeg sa til venninna mi; hvorfor skal man sitte hjemme og klage på at det ikke er noenting å gjøre på en lørdag fordi man skal ha edruhelg for ingen grunn, når man kan gå ut med venner og være sosiale med litt godt i glasset som får humøret til å stige, selv for den sureste fjøsnissen i bygda? Akkurat.

Stakkars Andreas her, det ser ut som han har fått slag eller noe.. det er bare jeg som klemmer litt ekstra her, haha!

Som vanlig var det bare kjekke mennesker til stedet! Det hjelper godt når man har lyst å slå seg litt løs uten å være redd for å drite seg ut. Foressten, det gjør jeg kanskje uansett! Men det er det som er så greit med å være meg. Jeg bryr meg lite hva andre syns og mener. Har jeg det gøy så har jeg det gøy! Flere som fikk slått ut håret i helgen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg