"Rolig" fredag

Så var det helg igjen! Går dagene like fort for dere som for meg? Jeg har ikke noen andre planer enn å ta det med ro, fikse litt på bilen og styre på i hjemmet. Mulig jeg blir lokket med ut i morgen, men det får jeg ta når det kommer. Jeg skulle egentlig  bort på agility banen med Kira i dag, men hadde ikke særlig energi da jeg våknet i dag. Jeg har følt meg så sliten den siste tiden, og jeg vet ikke hvorfor. Jeg kan sove leeenge og så blir jeg trøtt igjen etter bare noen få timer. Håper det går over hva enn det nå er. Stressfaktor?

I kveld blir det å være edru, og gjerne fikse sub til bilen min. Jeg er veldig glad i musikk og da må det også pumpe litt bass i bakruta! Jeg og Lisa tar oss gjerne en kjørerunde i byn i kveld. Og med oss bak rattet, den rare musikken vår i bakgrunnen og Coca Cola kan det jo bare bli en ting: ADHD jenter på sukkerkick! Kanskje det ikke blir en rolig fredag likevel..

Vi blogges senere <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg