7 reasons why country is better

Hei dere! Jeg ble oppringt fra jobb tidlig idag om å jobbe ekstra, og siden jeg likevel var våken så ble det jobbing i dag! Nå venter jeg bare på at Andreas skal hente meg, siden han har lånt bilen min idag. Jeg skal levere den fine lilla ballkjolen min til ei som ville kjøpe den. Jeg går jo aldri på ball lenger (har egentlig aldri vært på ball før heller), så da trenger jeg den ikke. Fin å ha i skapet, men for fin til å ikke bli brukt!

Imens jeg venter kom jeg over noen bilder jeg vil dele med dere!

7 reasons why country is better – Even in a storm.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg