Min halloween lørdag

Så var Halloween over for i år. Det er ikke en særlig spesiell begivenhet for meg. Jeg bruker det mer som en unnskyldning til å kle meg ut. Dessuten er Halloween en grei påminnelse om at det snart er desember! Kun en måned igjen! Det virker litt som om folk har glemt ut hva halloween egentlig går ut på. Jeg leste en artikkel om at ett barn hadde funnet hundemat blant snopet han hadde samlet inn. Folk lager ett stort spetakkel på grunn av en ufarlig spøk fra “offeret”sin side. Jeg synes bare det var morsomt. Det kalles jo knask eller knep! En morsom vri! Det er jo ikke bare de som går og banker på dørene som kan ha det litt moro.
Hvorfor har ikke jeg tenkt på det før?

Som sagt var jeg ute på lørdag. Jeg og Lene var på fest, og etterpå møtte jeg Andreas på byen. Han er ikke like glad i å kle seg ut, så han kledde seg som… Ja, seg selv. Vi har nå tatt hverandre i hånden på at det skal bli en stund til neste gang vi skal ut. Neste helg blir det nok hjemmekveld med god mat og film og sånn.

Flere som var ute i helgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg