Brå mandag

God dagen! En helt elendig start på uken, men ser ut som det kan bli en fin dag likevel. Jeg fikk en brå start på dagen. Klarte selvfølgelig å forsove meg. Jeg skulle hente Andreas på jobb, men så klart sov jeg så tungt at jeg ikke hørte alarmen i dag. Stakkaren måtte ta taxi hjem…årh! Gjett om jeg har dårlig samvittighet! Jeg stilte opp med frokost da..

Nå sitter jeg hos Andreas, venter egentlig bare på at han skal våkne. Han har jobbet i natt så jeg har ingen planer om å vekke ham. Jeg vet godt hvor slitsomt det kan være å jobbe nattskift. Jeg får kose meg med blogg og tv i mens!

Kos dere i dag. Det er mandag! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg