Halloween kostyme

Nesten alle ærender jeg hadde på planen i dag er unnagjort. Og det beste med hele dagen til nå var at skiltene til bilen min var kommet! Jeg har herved bil! En god pause med Min Bror Bjørnen og en grandis, før turen går videre til vinmonopolet. Det er Halloween igjen, og det er nok av halloweenparty å velge mellom. Lurer på hva jeg skal kle meg ut som i år! Jeg elsker å kle meg ut og lager gjerne kostyme selv av klær jeg har hjemme. Istedenfor å bruke masse penger på kostyme jeg kun bruker en gang i år, liker jeg heller å være kreativ og lage noe ingen andre har! I fjor var jeg pirat, ett kostyme jeg laget av gamle klær og støvletter.

Jeg skal ikke ut i dag, for jeg har masse jeg skal gjøre i morgen tidlig. Men har veldig lyst å gå ut i morgen. Da trenger jeg noe å kle meg ut som. Så kom gjerne med tips til ett kostyme jeg kan lage selv

3 kommentarer
    1. Hahahahahaha “nok av halloweenparty å velge mellom”
      derfor du spørte på facebook hvor det er halloweenparty igårkveld??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg