Hva vinteren betyr for meg <3

Tenk at det er torsdag allerede! Snart helg. Snart desember. Snart jul. Snart ett nytt år! En ny sjanse.

Jeg ser virkelig frem til vinteren nå. I motsetning til andre har jeg alltid vært en vinterperson. Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg til å stå i slalombakken i fjellene og kose meg i en god og varm hytte på kvelden!

Det beste med hele vinteren er at man kan drikke så mye kakao man bare orker, sitte med store tykke lubber og ett fleeceteppe rundt seg mens man spiller god gammeldags brettspill sammen med venner og familie. En kjæreste? Legge fra seg mobil, nettbrett, pc, ipad og you name it og bare være..Ja, sammen. Selvfølgelig få lov å ta litt bilder for å skape minner man kan henge på veggen eller oppbevare i en fotobok. Hvor ble det av disse tingene? Folk ler nesten når man nevner slike ting. Ting folk har glemt ut at eksisterer. Vi som tenker på det blir kalt gammeldagse. Man kan jo bare poste det på facebook!  Når jeg blir gammel vil jeg sitte ved siden av mannen min og bla i ett gammelt fotoalbum og smile av de gode minnene vi har skapt. Ikke sitte og telle hvor mange “likes” jeg har fått på hvert bilde.

Nei, om vinteren er det de “gammeldagse” tingene som gjelder. Brettspill, kakao i koppen, ikke noe pc eller playstation, men ut å stå på ski, inn å varme oss, så ut i snøen på kvelden for å lage snømann. DET blir det gode minner av!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg