Endelig bil igjen!

Yes! Nå har jeg endelig fått bil igjen! Eller, det er noen småplukk igjen med forsikring og skilter.. men den ble eu godkjent i dag og til neste uke trenger jeg ikke være avhengig av andre for å komme meg rundt om i verden! Det skal bli så utrolig deilig. Tenk at jeg har vært uten bil nå i nesten 7 måneder! Jeg har jo lenge tullet med at jeg skulle kvitte meg med bilen i ett år for å se hvordan det var. Men jeg trodde ikke jeg virkelig mente det. Jeg kan overraske, til og med meg selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg