Husvask og suppe

Det er merkelig hvor fort dagene kan gå selv om man kun er hjemme i sitt eget hjem. Jeg har ikke beveget meg ut av huset i dag i det hele tatt. Men det vil ikke si jeg har ligget og latet meg.. Jeg stod tross alt opp klokken 7, og har nesten ikke sittet i ro siden. Nå er det bare noen klær som må vaskes og brettes sammen, så er leiligheten ryddet og strøken! Det får jeg ta i morgen. Klokken ble ikke mer enn 20 før jeg fikk lyst å legge meg i sengen og sovne til rolig og avslappende musikk. Utrolig trøtt og sliten man blir av husarbeid.. Midt oppi alt fikk jeg kose meg med Løvenes Konge og tomatsuppe!

Kira sitter som vanlig og venter på at jeg skal bli god og mett og at vi slipper å kaste mat!

Nå gjenstår det bare å si god natt! Vi blogges i morgen, til en forhåpentligvis mer innholdsrik dag! Natta <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg