Handy woman

Det er litt greit å lære seg å være litt handy iblant! Så kan man faktisk gjøre ting på egen hånd, selv om det er en typisk mannegreie. Jeg har lært meg å legge om dekk! Og har prøvd meg litt på å balansere dem. Jeg er stolt over alt jeg lærer meg. Jeg er jo ikke noe av mekaniker for å si det sånn. Men ikke alle jenter kan skryte på seg at de kan legge om dekk, eller?
Men å stå i flere timer i en garasje har jeg ikke tålmodighet til. Å lære litt innimellom er greit. Når man først har lært det er det jo gøy å holde på! Men den læreprosessen er jeg nødt til å ta steg for steg, ellers blir jeg fort lei! Og ja, jeg vet jeg kler den kjellerdressen utrolig godt!!

Flere jenter (eller gutter) som kan legge om dekkene sine selv?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg