Nok ei helg

Tror jeg skal skrive dette innlegget litt fort og gale. Bildene taler egentlig for seg selv. Jeg var ute med Andreas i går, og denne gangen klarte vi til og med å komme oss til byen. Jeg skal ikke nevne hvem som fikk i seg litt for mye alkohyler i går, men én ting kan jeg si; det var ikke meg!

Det er lov til å slå seg litt løs av og til, og det er jo på denne måten vi kan skape litt rare og morsomme minner. Vel, de som husker de da. Jeg har egentlig flere bilder, men tror jeg skal la dem være for seg. Å se Andreas sitte på gulvet på ESSO og karre til seg motorolje som om det skulle vært smågodt..vel? Okey, ett bilde! Jeg klarte ikke dy meg!

Alt i alt, jeg har hatt en veldig fin helg med venner, nye venner og gamle kjente!

Gelé shots!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg