God helg !

Hei alle sammen! Endelig fredag! Jeg må jobbe frem til kl.19 i kveld, og så kan jeg si god helg med god samvittighet. Det var meningen at jeg skulle ut med noen venner i Sveio for å feire Lisa som fyller år på lørdag, men det ble det ikke noe av. Så fredagskvelden går nok i rydding og vasking for å komme til orden igjen. Når jeg jobber lange dager er det ikke så oppkvikkende å begynne å vaske på kvelden når jeg er trøtt og sliten. Jeg blir rett og slett sløv og giddeløs.

Snille Andreas som kom og hentet meg på jobb i går, tok turen innom før nattevakten kalte på ham. Måtte nesten legge ut bildene av han og Kira. Håper dere forstår nå hvorfor hun er blitt så bortskjemt som hun er i det siste. Ikke min feil nei! Med en gang hun ser Andreas komme inn døra, så nærmest hopper hun opp i sofaen og sender meg ett blikk som bare sier "han sier jeg får lov så…"

Men de er jo litt søte også.. litt <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg