Snart jul jo!

Nå er det tydelig at det nærmer seg jul! Jeg har allerede tyvstartet og begynt å høre på julemusikk allerede. Jeg var innom Ikea i Bergen i dag og her ble julen nærmest kastet mot fleisen på oss! Utrolig koselig! Det er faktisk bare 9 uker til jul!

Jeg klarer sjeldent å gå ut av Ikea uten å kjøpe med meg noe.

Denne gangen måtte jeg prøve kanelsvingene som alltid frister med den deilige lukten ved betalingslukene. Det er nesten litt slemt å ha den lille kantinen rett ved kassene! Man blir jo så fristet!

Jeg skal kose meg med kanelsvingene, og så skal jeg og Kira ut for å jogge de bort igjen! Ha en fin kveld <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg