Nervepirrende natt

Hei dere! Ikke rart jeg sov til 12 i dag.. Når man ser på skrekkfilm til klokka 3 på natta, og man hører etter lyder når man har lagt seg. Tror ikke jeg sovnet før rundt halv 5. Andreas har nok funnet ut at det ikke er bare bare å se skrekkfilm med meg. Til slutt syntes jeg mer synd på ham enn meg selv. Uansett hvor mye de stakkars øyrene hans og det (tydeligvis) svake hjertet mitt måtte tåle så hadde vi en koselig kveld.

Jeg startet dagen med å gå tur med hunden ned til butikken for å handle meg frokost. Jeg bestemte meg for å lage meg en god og sunn frokost idag, om man ser bort ifra stekte egg. Og o’boy…

Jeg skal prøve å få gjort noe nyttig i dag. Kaninene skal få rent bur, og jeg skal begynne å rydde litt oppe på “kontoret” mitt. Playboy har flyttet inn i uteburet til det som tilhørte Tequila. Syns det er merkelig å “bare” ha to kaniner. På det meste hadde jeg 14 kaniner på en gang hoppende rundt i kaninstallen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg