Rolig lørdag? Kanskje neste gang

Det er alltid skummelt å våkne dagen derpå og tenke på hva som skjedde kvelden før, eller ikke skjedde! Jeg koste meg masse i går med Lisa, Marie og gjengen på frakkagjerd. Men det ble en ganske tidlig kveld for meg og Andreas sin del. Mens de andre gikk av taxien og fulgte strømmen ned til Minibaren, tok jeg og Andreas veien mot kebabsjappa for å ha oss mat. Dette er jo egentlig helt feil i mitt hode. Vi skulle jo hatt mat etter at byen stenger, ikke før. Jeg var skråsikker på at vi hadde vært på byen siden vi satt og trøkket i oss kebab som om vi aldri hadde sett mat før. Andreas tror jeg også gikk i sin egen verden, for han reagerte ikke da vi tok taxi hjem og klokka ikke var mer enn 01 på natta.. jaja, det var uansett en morsom kveld! Tror vi klarte den snapchat utfordringen ganske bra. Det lå mye rart på “storyen” da jeg våknet i dag hvertfall, men det viser også at vi hadde det veldig gøy. Men, godt det bare er helg en gang i uka!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg