God morgen pels

Ja, bokstavelig talt. Våknet til at Kira hadde lurt seg oppi senga til matmor igjen.

Hehe, innleggene kommer litt i hulter til bulter i dag. Sånn er det når man henger en dag og to etter, og ting skal liksom komme i riktig rekkefølge. Jeg sitter og ser på hotel inspektør Alex Polizzi. Planen var å ta meg en dusj og så rydde litt i heimen, men kjenner at viljen ikke er der helt enda.
I kveld skal jeg ut med Lisa og Marie. Vi skal til Andreas i frakkagjerd, og det blir nok kjempekjekt som alle de andre helgene! Jeg og Andreas tullet om å filme og legge ut på snapchat gjennom hele kvelden. Hehe, man tuller ikke slikt med meg om man ikke mener det. Han kommer jo (sikkert) ikke til å gjøre det, men jeg derimot.. Visst skal jeg blogge om kvelden – med masse masse bilder!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg