McDonalds date

Jepp! Jeg og Tina har vært på mcDonalds date i dag. Faktisk kom vi akkurat der ifra, så nå er jeg stappmett i gjerne 1 time før jeg blir sulten igjen. Rart at noen kan få til å få så mange bilder på en fastfood sjappe, men det klarer da jeg. Bytter ut noen hamburger-bilder med noen litt mer “normale” bilder!

Jeg har en merkelig måte å spise bigmac på. Når jeg har spist halve så snur jeg den på hodet og spiser resten! Føler jeg spiser toppen på den fortere enn bunnen… merkelig?

Vidar var på jobb også, så koooselig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg