Trøtt og sliten

Nå ser det ut som det er min tur til å bli syk. Jeg har slitt meg gjennom arbeidsdagen i dag med vondt i hodet, forkjølt og slakk. Jeg ble litt bedre da jeg kom hjem, men fortsatt sliten! Skal bli godt å legge seg i ei god og varm seng. I morgen har jeg fri, men jeg skal langt ifra ligge på latsiden. Jeg har masse jeg skal få unnagjort og forhåpentligvis klarer jeg å stå opp tidlig og bli ferdig med mesteparten av det. Jeg skal blant annet gjøre rent til kaninene, pusse hesteutstyr som jeg har for salg, rydde og vaske leiligheten og masse annet!

Ha en fin kveld og god natt lesere! Vi blogges i morgen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg