"Ut på galleien"

Det er ikke så veldig mye som skjer i Haugesund i helgene. I såfall er jeg veldig dårlig til å følge med på slikt. Men jeg har aldri vært noe særlig interessert i arrangement og konserter, så da blir det helst hjemmekvelder eller gå ut på byn for å ta en drink sammen med venner. Jeg har gjort begge deler denne helgen. På fredag var jeg ute med venner og lørdag hadde jeg og Tina kosekveld hjemme hos meg. Bilder fra lørdag kommer snart!

Innlegg fra helgen kommer som oftest på løpende bånd på søndag. Bloggingen blir da kanskje litt rotete, så det beklager jeg!

Bilder fra fredag:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg