Så altfor, altfor tidlig

God morgen! Jeg er tilbake på helseekspressen, og klar for en ny dag. Men jeg var ikke like opplagt tidligere i dag. Det har vært veldig lite søvn i natt, og stå opp klokka 5 må være dagens store utfordring! Jeg var ikke alene om å synes det var for tidlig å stå opp før fuglene hadde rukket å fise. Kira, som normalt kommer hoppende opp i senga for å vekke meg, lå døsig ved stuebordet og så vidt klarte å lukke opp øynene da jeg kom for å se etter henne.

Flere som starter tidlig på jobb? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg