Mye energi, men ingen krefter

God morgen! Nå er det 3 dager med lange arbeidstid, og så er det jammen helg igjen! Hvor blir det av tiden? Jeg vet at når jeg kommer hjem fra jobb gidder jeg ingenting, så gjøremålene mine blir bare utsatt og utsatt. Og i slutten av uken sitter jeg igjen med en haug med tanker som fyller opp hodet mitt til det eksploderer. Tanker om ting som jeg burde fått unnagjort, men som jeg liksom ikke gidder å sette igang med. Så dagene mine går veldig i bølger kan du si. Den ene dagen er jeg full av energi og kan gå på flere treningstimer og får ting unnagjort i en fei, men neste dag er jeg helt tappet for krefter. 

Men jeg har alltid vært slik. Jeg har alltid hatt ett eller annet prosjekter på gang. Jeg sitter aldri stille! Selv om jeg ligger i benken og ser på tv, så slapper jeg ikke helt av. Det er for mye å tenke på! Flere som har det slik?

Ønsker dere uansett en fin dag videre! Jeg blogger senere <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg