Forbedring fryder!

Det er egentlig litt utrolig, og veldig kjekt å se resultater selv om jeg ikke trener hver dag. Jeg har vært litt sløv med treningen i det siste siden jeg jobber så mange timer noen dager i uka. Dermed blir det til at jeg ikke orker noe de dagene jeg har fri. Men likevel ser jeg forbedringer! Jeg tror jeg har fått bedre forbrenning etter den perioden jeg stod skikkelig på. Jeg drikker fortsatt brus, jeg spiser fortsatt ferdigpizza til middag og snopet står ofte fremme på en mandag og tirsdag og ellers resten av uka.

Men med regelmessig trening og ha i det minste LITT kontroll på hva du putter i deg, så kommer du langt. Ikke fokusere på tallet på vekta, men formen på kroppen din! Jeg håper mine lesere tar til seg det rådet at man må unne seg goder underveis, ellers dabber du av etter en uke eller to. Jeg er ikke noen treningsekspert… snarere tvert imot. Jeg trener på min egen måte og finner ut hva som fungerer for meg. Men å ha litt goder hver dag gjør at du ikke begynner å kjede deg eller går på veggen. For det har jeg testet ut. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har startet opp treningen og failet, gang på gang. Goder trenger ikke bety søtsaker med masse sukker, men en liten shoppingrunde, frisørtime, en spadag med venner eller helgetur til fjells! Det er bare fantasien som setter grenser!

Halv 7 i kveld skal jeg og Tina på Step time hos Shape Trening og Velvære. Det er den kjekkeste timen de har på planen så den prøver jeg å få med meg hver tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg