Prøvedukke

Hei kjære lesere! Jeg kom akkurat hjem fra en spontan frisørtime! Lisa er blitt lærling hos Tango frisør, og lurte på om jeg ville være prøvedukke i dag. Emh!? Jaa jo njaa.. Som de fleste jenter er jeg livredd for håret mitt. Spesielt tanken på å klippe det når jeg endelig har fått det så langt. Men jeg sa nå ja, som den kjekke venninna jeg er! Tror dere det var betryggende å sitte i stolen mens Lisa forteller at dette er første gang hun rører en saks? Haha! Men resultatet ble kjempebra og jeg ble veldig fornøyd. Jeg tok jo ikke så mye av det, kun tuppene.. Flinke Lisa!

Før bilde! Jeg var ikke klar over at det var SÅ slitt og ujevnt..

Etter! Neste gang blir det striper!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg