Mandag, igjen!

Flere som har den tanken at de alltid må starte med å være aktive på mandagen, ellers er hele uka ødelagt? Det er ikke så gale nå, men jeg tenkte slik før. Uansett, helgen er over og idag har jeg startet den nye uka med fjelltur i Djupadalen sammen med Kira. Jeg har fri til onsdag, så jeg må benytte meg av fritiden til å gjøre det jeg ikke rekker når jeg jobber så lange dager som jeg gjør på Helseekspressen.

Vi møtte på denne svære rottweileren på turen! Han ville gjerne leke, men Kira var ikke så sikker på om det var så lurt.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg