D é helg

God morgen kjære lesere!  Det ble en rolig fredag på meg i går.  Jeg og Lisa kjørte til Sveio for at jeg endelig skulle få se leiligheten hennes. Ellers skjedde det ikke så mye.  Men i kveld er det ut på livet igjen!

Jeg våknet til at Kira hadde tisset på det nye teppet mitt i stua. Jeg ble lite glad for å si det slik! Hvorfor akkurat på teppet? Kunne det ikke vært der hun alltid gjør det når hun skal være ufordragelig!? Hun er stort sett søt og snill, men har sine øyeblikk når hu mor ikke ser… musikken er satt på, og vaskingen begynt!

Fredags middagen min. Kylling sandwich!

Ha en super lørdag alle sammen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg