New livingroom

God kveld til dere! Har dere hatt en fin dag? Min dag har gått som en røyk! Min største plan for dagen var å hente en ny benk til stua mi, og levere den stygge rosa ish sofaen tilbake til mamma. Sorry mamma, men den var jo stygg!?
Jeg har fått kjempegod hjelp av Tina som stilte med henger og hjalp meg med å få den nye skinnsofaen på plass! Tusen takk Tina, hadde ikke klart det uten deg i dag <3

Det morsomme var at vi måtte ta den nye benken ut av morfaren min sin kjellerleilighet.. Gjennom vinduet! Det var jo ikke bare bare, men vi fikk det til!

Etterpå unnet vi oss en god komlemiddag. Det fortjente vi, siden vi har vært så flinke! Hvem trenger mannfolk når man er så sterke som meg og Tina!?

Hva syns dere om resultatet? Jeg ble hvertfall kjempefornøyd <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg