I'm back!

Jeg har endelig fått den nye mobilen min i hendene, så selv om jeg ikke har pc så kan jeg blogge fra denne. Jeg endte opp med nye Samsung s5, og er kjempefornøyd til nå! Jeg fikk den i går og var litt skuffet over at jeg ikke kunne laste ned spotify og Facebook appene,  men i dag fant jeg ut hvordan jeg gjør det. Er jo så mange nye funksjoner jeg må sette meg inn i, men det kommer med tiden. Og ikke minst – ett kamera som gir flotte bilder i god kvalitet!! Jeg tok selvfølgelig noen bilder i går som jeg gleder meg til å vise dere!

Jeg har en del planer i dag, blant annet skal jeg hente en “ny” benk til å ha i leiligheten min. I går var store vaske – og ryddedagen hos meg. Det skal bli deilig å få alt på plass for en gangs skyld. Kommer blogginnlegg senere! I mellomtiden må dere alle ha en fantastisk fin torsdag <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg