Dårlige tider

Det er dårlige tider på bloggfronten min om dagen. Og jeg er såå lei meg for det, for bloggen har jo vært en stor del av hverdagen min det siste halve året. Føler det er en viktig ting som mangler når jeg ikke får den daglige dosen hvor jeg sitter alene i fred og ro og skriver ned alle tankene mine som jeg vil dele med leserne mine. Og ikke minst meg selv! Bloggen er jo en åpen dagbok, og jeg syns det er så kjekt å kunne gå tilbake til gamle blogginnlegg og lese om hva livet mitt innebærte på den tiden.

Grunnen for at jeg ikke får blogget, er på grunn av at pcen min har sagt god natt. ikke tale om at den vil skru seg på. Jeg har prøvd det som går an utenom å skifte batteri. Jeg har en gammel Asus pc, og lurer litt på om det kan være batteriet som er gåent eller om det er noe mer “alvorlig”. Det er jo veldig synd om jeg ikke får liv i den igjen.. Jeg har jo utrolig mange bilder og minner lagret på den pcen! Noen som har tips til hva jeg kan gjøre??

3 kommentarer
    1. ekstremt fin blogg! jeg har slitt med an asus pc selv, jeg anbefaler at du får tatt over filer/bilder etc på minnepinner og slikt, for min ble helt ødelagt og jeg mistet ALT! noe som var ekstremt kiipt. du får ha en fin uke videre 🙂

    2. s0th: får håpe jeg får liv i den en siste gang, så jeg får overført bildene. Skal aldri ha Asus igjen!! takk for det og det samme til deg 🙂

    3. Kjempefin blogg 🙂 lader batteriet på dataen? Hvis ikke så er det batteriet men tror mer det kan være harddisken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg