Hemmelighetsfull

God morgen! Jeg er jammen tidlig oppe selv om jeg har fri. Klokka 12 henter pappa meg, og så skal vi til banken en tur. Jeg gleder meg virkelig til å vise dere hva jeg har i tankene, men jeg vil det skal være litt spennende også! Så da får dere vente litt 🙂 Jeg elsker å være hemmelighetsfull! Er kanskje ikke så big deal for dere da, men for meg er det kjempestort! Hehe, uansett.. Jeg må gjøre meg klar for dagen, jeg har en tendens til å henge meg opp i bloggen når jeg først begynner. Vi blogges <3

Jeg smiler! Er bare ikke så lett å se med denne drittkvaliteten på den ******* mobilen min. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg