Alanya – August: First Night Out

Guri som jeg hadde savnet utelivet i Alanya. Ingenting kan måle seg med det! Gode drinker, humøret på topp, kjekke bartendere overalt, og ikke minst: Ikke noe drama! Man skulle tro at med så mange forskjellige mennesker på en og samme plass, så var det bare dømt til å bli noen uenigheter. Jeg så ikke noenting av det! Men før innsjekkingen på nattklubbene, så var det middagstid på Caligo først! 

Gjør meg klar for kvelden

Grilled Chicken hos Caligo Apart Hotel, kjempegod! 

En liten Strawberry Daiquiri etter maten <3 

Jeg møtte Thea og de andre fra Trondheim på Queens Garden, en uteplass hvor man sitter under åpen himmel og nyter litt gammeldags partymusikk. Ikke typisk de store nattklubbene hvor bassen pumper for fulle puter, men en Lay-back følelse av forspiel bestående av underholdning, gode drinker og glade mennesker. 

Abdulselam, ene bartenderen på Queens Garden !

Meg og Thea 

Etter Queens Garden var det avgårde til Istanbul Club! The Party Never Ends! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg