Pannekake-skryt

Hei dere! Beklager for at jeg har vært veldig lat på bloggfronten den siste tiden, men jeg har vært langt ifra lat. Hatt mye på planen de siste dagene. Travelt, travelt, travelt! Men så er det litt gøy også da! I kveld følte jeg bare for å skryte litt. Man må få lov til det. Jeg som er elendig på matlaging, bare spør x’ene mine.. (ikke gjør det, det var bare en skrivemåte) Jeg lagde disse perfekte pannekakene i går! Namm <3 Normalt ser de ut som jeg har kastet dem i taket to, tre ganger og havnet på gulvet fire, fem ganger.. men ikke denne gangen!! Haha, meningsløst innlegg. Flere som er litt mindre flinke på matfronten? Og da mener jeg ikke å spise, for det er jeg kjempegod til! 

Å smake på røra hører selvfølgelig med! 

mmmm, perfekt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg