Søvnløs..

Off, jeg ble litt sentimental ett øyeblikk nå. Jeg har en utrolig fin sang som jeg ikke alltid tør å sette på. Ja, det høres kanskje litt merkelig ut. Tør ikke sette på en sang liksom? Jeg forbinder denne sangen med en fortid som sitter dypt inne i meg, som jeg ikke klarer å glemme. Aldri. Jeg får en merkelig følelse som kommer snikende inn på meg når jeg hører de første tonene. Som om jeg plutselig blir tappet for energi, og jeg ikke klarer å røre meg. Sitter bare og stirrer ut i rommet. Og det samme skjedde nå, for jeg måtte bare trykke play da jeg bladde nedover Spotify listen. Den trangen for å mimre, men likevel aldri vil tenke på igjen er en ganske forvirrende følelse. 

Men nydelig sang da.. <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg