Eventyrisk

Hvorfor er det alltid slik? De dagene jeg er såå trøtt om morgenen, blir stort sett alltid de dagene hvor jeg er mest aktiv. Rart.. Etter jobb i dag hentet jeg støttekontakt – brukeren min, og vi bestemte oss for å gå en tur i Snikskogen i dag med hundene. Fikk noen fine blinkskudd. Som vanlig legger jeg ikke bilder ut av brukeren min pga. taushetsplikt. Men her ser dere hvertfall bildene som ble tatt av meg og min skjønne skapning på fire ben <3 

Etter turen stakk vi innom treningssenteret hvor vi hev oss på en step time med høyt tempo og mange trinn! Kjempekjekt! Nå kjenner jeg at det skal bli godt å legge seg. Jobb igjen i morgen tidlig! Natta <3

Likte resultatet på bildene, så nesten litt eventyrisk ut! 

Det ble mange hunder til slutt, som kom fra alle kanter! Kjekt for hundene! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg